هزینه کم، بازدهی بالا طبق آمارهای جهانی، احتمال پنل پیامک باز کردن متن تبلیغات پیامکی (اگر ارسال به صورت هدفمند و با اجازه مشتری باشد) 97 درصد است و بیشتر پیامها در اولین ساعتی که آن را میفرستید، خوانده میشوند. این کار بسیار موثر است و میزان بازدهی 20 تا 70 درصد دارد (میزان بازدهی بازاریابی پنل پیامکاینترنتی تنها 15 درصد است.) به علاوه، نسبت به دیگر روشهای بازاریابی که قبلا استفاده میکردید، هزینه بسیار کمتری دارد.بالا بودن میزان یادآوری و بهخاطرسپاری پیام: چون این پیامها به طور پنل پیامکمشخص و به وسیله شخصیترین رسانه ارسال میشود، در ذهن گیرنده پیام نقش میبندد و از قدرت اثرگذاری بالایی برخوردار است.امکان ذخیرهسازی پیام و ارسال آن برای دیگر افراد: در صورتی که پیامک دارای جذابیت باشد و محتوای آن افراد را به ارسال پیامک تشویق پنل پیامک کند، بازاریابی ویروسی محقق میشود که میتواند کارایی تبلیغات را به صورت تصاعدی افزایش دهد و شرکت را از مزایای بیشمار آن منتفع سازد.افزایش وفاداری مشتری: انجام یک تجارت موفق با مشتری پنل پیامک یعنی تکرار معامله برای دفعات بعد. بازاریابی پیامکی با میزان بازدهی بالاتر باعث میشود مبنای جدیدی در روابط با مشتری ایجاد کنید و همچنین مشتریهای فعلی خودتان را به موقع از تلاشها و معاملات خود مطلع کنید. اطلاعات به موقع و هدفمند باعث میشود مشتری برای پنل پیامک معاملههای بعدی بیشتر به شما مراجعه کند، به خصوص مشتریهایی که دایما با موبایلهایشان سروکار دارند.
مشاهده پست مشابه : نتایح مقایسه بازاریابی پیامکی با با بازاریابی ایمیلی چیست