دوستان ما که تجارت های کوچکی را برای پنل پیامک خود راه اندازی کرده اند، از شبکه های اجتماعی لذت می برند و کاملا حق دارند. ایجاد یک صفحه در شبکه های اجتماعی به سادگی نوشیدن آب است. همچنین هیچ محدودیتی در تعداد ارسال تبلیغات شما وجود ندارد، همه چیز به شما بستگی دارد. اما از آنجایی که استفاده از شبکه های پنل پیامکاجتماعی رایگان است، معایبی نیز دارد. شاید ما در به روز رسانی و مدیریت محتوایتان اختیار کامل داشته باشید، اما نمی توانید مخاطبان خاصی را هدف قرار دهید. فرض کنیم شما صاحب پنل پیامکفروشگاهی هستید که محصولات خود را با ۲۰% تخفیف به فروش می رساند. شما با بهترین طرح های گرافیکی در فیسبوک خود، برای خود و حراجتان تبلیغ می کنید. اما خبر بد برایتان این خواهد بود که تنها ۱۲ نفر مطلب شما پنل پیامک را مشاهده کرده اند. این در حالی است که ۱۲۰۰ نفر پنل پیامکاز طرفداران صفحه شما هستند. مطمئنا این مسئله درست به نظر نمی رسد. اما در بازاریابی پیامکی کاملا عکس این قضیه است. اگر طرفداران شما ۱۰۰ نفر پنل پیامکباشند، مطمئن باشید که همۀ ۱۰۰ نفر مطلب شما را مطالعه خواهند کرد.
مشاهده پست مشابه : چرا پیامک در روزهای خلوت یک تجارت کارآمد است